W skład GRUPY INBUD BIELSKO wchodzą następujące spółki:
P.B. INBUD BIELSKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - spółka zajmująca się kompleksowym wykonawstwem robót budowlanychNIP: 937-266-49-42
REGON: 243123993
KRS: 0000443492,VIII Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej
GRUPA INBUD BIELSKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - spółka prowadząca działalność deweloperskąNIP 547-201-23-26
REGON 072924366
KRS 0000635152 VIII Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego w Bielsku-Bialej
INBUD PROJEKT Sp. z o.o. - pracownia projektowaNIP: 937-267-53-83
REGON: 362092326
KRS 0000568712VIII Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego w Bielsku-Bialej
Kapitał zakładowy 5.000PLN
INBUD NIERUCHOMOŚCI Sp. z o.o. - spółka zajmująca się obrotem nieruchomościamiNIP: 937-267-54-08
REGON: 362093716
KRS 0000568768VIII Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego w Bielsku-Bialej
Kapitał zakładowy 5.000PLN
INBUD BIELSKO SP. Z O.O. ŁAGODNA SP.K. - spółka prowadząca działalność deweloperskąNIP: 937-272-49-11
REGON: 384640213
KRS 0000809286 VIII Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego w Bielsku-Bialej
INBUD BIELSKOSP. Z O.O. BROWAR SP.K. - spółka prowadząca działalność deweloperskąNIP: 937-271-36-75
REGON: 380508422
KRS0000736593 VIII Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego w Bielsku-Bialej
Pliki cookie niezbędne pomagają w korzystaniu z witryny, umożliwiając podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów witryny. Witryna nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookie.
Pliki cookie preferencji umożliwiają witrynie zapamiętanie informacji zmieniających sposób zachowania się lub wygląd witryny, takich jak preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Pliki cookie statystyczne pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witrynami, zbierając i raportując informacje anonimowo.
Pliki cookie marketingowe są używane do śledzenia odwiedzających na różnych witrynach. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są relevantne i angażujące dla indywidualnego użytkownika, co sprawia, że są bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.