W niedzielę, 3 września odbyła się kolejna edycja biegu Poland Business Run, w którym wzięły udział cztery drużyny Inbud Runner Team. Wszystko po to, żeby pomóc osobom z niepełnosprawnościami narządów ruchu, w tym po amputacji oraz osobom po mastektomii w walce o lepsze jutro!
Jedna z naszych drużyn dodatkowo podjęła wyzwanie rywalizacji z ekipą naszego podwykonawcy - Stańczak Team na bieżni lekkoatletycznej stadionu w Wapienicy. Z ekipy przeciwnika wystartowało czterech zawodników + jeden biegł wirtualnie. Naszą drużynę Inbud Runner Team III reprezentowało pięciu zawodników, oraz jedna zawodniczka z drużyny II, a także Prezes Maciej Borowski, jako sędzia i zawodnik rezerwowy ;-)
Wszyscy biegacze przebiegli dystans walcząc z czasem i samym sobą, a przy okazji wspierając ideę pomagania przez bieganie.
W fantastycznej atmosferze sportowej rywalizacji lepszymi okazali się jednak biegacze Stańczak Team, co daje sporo motywacji do bardziej intensywnych treningów w kolejnej edycji, w której wypada się zrewanżować.
Na 7288 drużyn uczestniczących w akcji, nasze teamy zdobyły: 83, 856, 1426 i 1807 miejsce. Gratulujemy!
Niezmiernie cieszymy się z faktu, że akcja już na stałe wpisała się do kalendarza naszej firmy. Kolejna edycja już we wrześniu 2024 – meldujemy się na starcie! :)
Pliki cookie niezbędne pomagają w korzystaniu z witryny, umożliwiając podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów witryny. Witryna nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookie.
Pliki cookie preferencji umożliwiają witrynie zapamiętanie informacji zmieniających sposób zachowania się lub wygląd witryny, takich jak preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Pliki cookie statystyczne pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witrynami, zbierając i raportując informacje anonimowo.
Pliki cookie marketingowe są używane do śledzenia odwiedzających na różnych witrynach. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są relevantne i angażujące dla indywidualnego użytkownika, co sprawia, że są bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.